Ej för känsliga läsare!

Nu är jag så desperat! Jag vill inte må så här längre! Mina vänner bara skrattar åt mig - om jag hade några vänner det vill säga...

Nä, det känns som allt går emot mig nu. Varför svarar du inte i telefonen när jag ringer?! Jag är så beroende av dig!! Är det mig det är fel på? Varför ringer du inte upp trots att jag lämnat meddelande?!

Det känns som att det bara är du som kan hjälpa mig på riktigt.....




 


...med min nästa tatuering alltså. Hallå där, Pär. Är du där? Du får inte göra så här!
Nånting liknande så här ska den bli, med mindre fläcktyfus:

Kommentarer
Postat av: Fifick

Ja den ser ju bra ut. Du ska inte ha den plus något som går ned längs med ryggraden. Fast den är jäkligt snygg som den är ändå. =)

2008-04-28 @ 20:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0