I got a scratch I can not itch

Det jag trodde var en tillfällig pina har visat sig hålla i sig. Ju längre tid desto mer utmattande.
Det började igår, kom krypande, vet inte riktigt när. Till en början var det lite småroligt faktiskt.

Jag tänkte i mitt stilla sinne att det skulle försvinna med lite träning. Men när träningen väl var slut och jag slog mig ner i soffan med en drink så var pinan än värre!

Det var det första som slog mig när jag vaknade denna morgon, det kändes i varje tramptag jag tog på cykeln på väg med barnen till dagis, det slår mig i skrivande stund. Det är så jag håller på att hoppa av stolen jag sitter på.

Arslet rycker!
(vänster skinka) och om det inte slutar snart så kommer jag ta i med hårdhandskarna!

Kommentarer
Postat av: Anscheklick

Hahahaha... och att ta i med hårdhandskarna innebär då....???

2008-04-25 @ 09:24:40
URL: http://anscheklick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0