"Kan du vända på mig?"

Som ni alla vet så är ju ungar för jävla bedårande - särskilt ens egna. Nu skriver väl jag enbart till de närmast sörjande.

Men, vid middagsbordet så säger Nova;
- Mamma? Kan du vända på mig?
- Hur då, menar du?
- Så jag blir åt rätt håll i skeden...

Hon sitter alltså och tittar på sig själv i den konkava delen av skeden. Och även fast man som vuxen inte förstått varför man syns upp-och-ner så har man i alla fall lärt sig av erfarenhet att det inte är nåt man kan ändra på.

Hur som helst - roligt hade vi åt saken!
Men Nova får nog vänta med att lära sig att;

"Hur man än vänder sig så har man rumpan bak"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var det roligaste jag har hört idag. Ha ha. Men undrar egentligen varför man ser sig själv åt fel håll.Någon borde ha kommit på det vid det här laget. Jo någon vet säkert. Ses.

2008-04-29 @ 20:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0