Belåten

Idag så skjutsade A barnen tll dagis a la Opel medan jag var hemma och förberedde hojen. Sedan åkte vi gemensamt in till jobbet i 6-gradig värme. men det gick bra sånär som att mitt skjuta-på-framtiden-tänkande straffat mig direkt. En repa på tanken! Kanske ingen stor en nu skulle tankskydd inhandlas!

Sagt och gjort. En lunchtur till Northbike gjorde susen och nu ser den ännu mer racer ut haha!

Vi flexade friskt idag och gick hem 15 minuter tidigare, typ. Sedan tog vi, halvdåliga föräldrar som vi är *skratt*, en liten omväg för att känna på luften från hojsitsen innan vi hämtade barnen. Men de kom iallafall hem tidigare än normalt.

Vi åt lite gröt, myste en stund på sängen medan barnen var ute och lekte. Och sedan var det tid för den stora drabbningen med Johan.

Nu är jag relativt nyss hemkommen, sitter i soffan efter att ha avslutat min drink (som jag för övrigt själv säljer) och ska snart titta på film en stund. A broderar och "ska bara..." hahaha!

Over and out from Begga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0