Bröst

Igår så avverkade jag första bröstpasset på denna period av max-set. Givetvist tillsammans med Johan.

Vi höll ett bra tempo så det blev inte så mycket dösnack mellan seten. Vi började med Sned bänk i smith
och jag körde 2 set á 15 reps väldigt lätt på 50 kg. Efter det körde vi ett tungt set, jag körde på 70kg och gjorde en7:a.
Vi avslutade smith:en med två lika set som i början men jag gjorde bara 12 reps i vardera. (Jag räknar inte vikten på stången som väger 25 eller 30 kg.)

Efter det körde vi max-set med hantlar. Började med 7 reps flyes, följde med 7 reps vanliga hantelpressar för att avsluta med 7 supinerade pressar (handflatorna mot varandra). Jag körde på 15kg hantlarna och vi genomförde 4 set.

Till sist så körde jag två set pullover med hantel. Ca 12-15 reps på 30 kg. Vi pumpade ur det sista med armhävning mot stång (man placerar en vanligt skivstång i ett power-rack el dyl ganska långt ner, sedan kör man armhävningar till den) och gjorde 25 st innan jag höll på att slå ut tänderna mot stången av ren utmattning.

Riktigt skönt pass som vanligt!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

blabla bla bla...bla bla... rena grekiskan..., men huvudsaken är ju att du har roligt! ;)



Löv u mens päran koks...

2008-08-12 @ 13:57:04
URL: http://anscheklick.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Trevligt.

2008-08-13 @ 11:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0