En i det närmaste... part II

Så efter motorcykelturen så var det myket mer som skulle avklaras. Efter lite fejning och doning i garaget medan middagen tillagades i ugnen så åkte vi till Selånger marknad med svärmor och svärfar.

Det är som tradition!

Vi gick raskt till karusellernaoch barnen, inklusive de vuxna barnen, åkte karuseller. Svärfar brukar alltid få truga mig lite innan jag en smula motvilligt sätter mig i en karusell. Faktiskt så toppade jag prestationerna för nåt år sedan så jag åkte en som heter Space Jam. Den var faktiskt jäkligt rolig.

Men ikväll fanns där inga riktiga utmaningar så det fick bli Brake Dance. Men det räckte tydligen för
att skrämma 97 kg Makkan. Märk väl att vi inte börjat åka än - och jag lipar like sissy girl.


Efter det så köpte vi det vi skulle ha, en tröja till mig och ett par såna där "pins" till barnens Foppatofflor och munkar.
Sedan träffades vi hemma hos oss och drack kvällskaffe och åt munkar.

Nu är det snart sängtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0