Feja och dona

Ja det har varit dagens ämne. Jag har målat färdigt det första varvet på övervåningen. Har så sjukt mycket träningsvärk i biceps och triceps och axlarna känns som om de ska till att explodera efter bara ett par penseldrag.
Nu får sista varvet bero ett par dagar. Nacken tar bra med stryk också...

Målningen tog drygt två timmar och efter det åt vi lunch. Sedan har jag dammsugit bilarna och tvättat dem. Efter det så började vi grilla och vi fick äntligen inviga vår nya grill. Den är snygg att titta på men desto sämre funktionsmässigt. Liten grillyta och gallret sitter för högt upp. Man ska ha gott om tid om man ska grilla i den!

Efter det så tvättade jag motorcykeln och jag har även hunnit vaxa huven på Passaten och tank, skärm och kåpor på hojen. Imorgonbitti så vaxar jag resten av hojen innan vi åker iväg. Om det blir väder det vill säga...
Och så här ser prognosen ut för imorgon - det kan bli åka av. Då packar vi västan med kaffe och ett par mackor sedan åker vi mot Indal och ser hur långt vi kommer.

Varsel for Timrå Kommun søndag 10.08.2008

Morgen kl 6 - kl 12

Delvis skyet 10°Svak vind, 3,1 m/s fra vest-nordvest

Delvis skyet. Svak vind, 3,1 m/s fra vest-nordvest. 0 mm nedbør.

Dagtid kl 12 - kl 18

Skyet 18°Flau vind, 0,7 m/s fra vest-nordvest

Skyet. Flau vind, 0,7 m/s fra vest-nordvest. 0 mm nedbør.

Kveld kl 18 - kl 24

Delvis skyet 17°Lett bris, 4,1 m/s fra sør-sørøst

Delvis skyet. Lett bris, 4,1 m/s fra sør-sørøst. 0 mm nedbør.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0