Gårdagens träning

Igår så avverkade jag ännu ett träningspass på anrika Jocks (bläh!).

Det blev en tur i smithmaskinen den berömda men det gick ganska bra faktiskt. Kör ju lätt fortfarande men klämde in två tunga set också :-D Efter det så körde jag max-set med hantel och började som vanligt med sju reps flyes, följt av sju reps vanliga hantelpressar och avslutade seten med sju reps supinerade hantelpressar.

Sedan blev det både smäl bänk a la Mats Thelin super-setat med drag nerifrån i cable och efter det ett par set pullover med hantel. Kramade ur det sista med lätta armhävningar.

Men jag saknar att träna med Johan. Hela denna vecka är träningen förlagd i egen regi.

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag en ny blogg & bloggnamn

2008-08-21 @ 09:27:13
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0