Gårdagens träning

Igår så stod biceps och triceps på agendan. Det blev kanske lite fel. Skulle kunnat hoppa över biceps eftersomjag var aningen sliten i biceps efter förrgårdagens ryggpass. Men lite hann vi med. Jag invigde Johan i en ny variant av "preachercurl med stång" och nog var den rolig alltid. Vi fick oss ett gott skratt kan jag lova. För en utförligare beskrivning av denna hypertrofiska övning är det bara att fråga!

Sedan så körde vi triceps och eftersom jag känt att max-set inte riktigt fungerar på mina armar så kör jag klassisk träning, ja, sånär som då jag kör skullcrusher med smal bänkpress efter (7+7).
Jag körde nån övning till efter att Johan åkt hem och avslutade med Hälsostudions egentillverkade underarmsmaskin
för att köra förutröttning inför min HG200 (jag måste köpa en tyngre) som jag körde tio, tolv repare med 5 sek hold på varje reps.

Det var ett riktigt sköt pass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0