Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Anscheklick :)

1) Vad åt du till frukost? Havregryn, lingonsylt och mjölk, macka "Energi" från Pågen

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.



3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Angelica

4) Vilken färg har din dator? Svart och lite silver

5) När var du arg senast? Igår

6) Ditt bästa minne från skoltiden? En friluftsdag till Hassela och studenten

7) Ditt sämsta minne från skoltiden? Alla finnar

8) Yoga eller löpning? Löpning när knäna håller

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Oxfilé

10) Vilka tidningar läser du regelbundet? ST och BODY

11) Favoritkarraktär i deckare? Deckare, vad är det?

12) TV program du aldrig missar? Förr var det Vänner, men nu får jag säga Miami Ink

13) Vem är du avundsjuk på? Ingen särskilt, men kanske på alla med tid OCH pengar i överflöd!

14) Din bästa revansch? Att ta både förarbehörighet B när ingen trodde jag någonsin skulle ta det och behörighet A efter att många snackat om att de ska ta. Nu senast, att ha skaffat hoj. Men revansch...?

15) Din bästa respektive sämsta chef? Min bästa chef är Angelica och mina sämsta är alla de jag haft i mitt arbetsföra liv. Vaddå "hatar auktoriteter"?! Jo, Jenny nånting som var första tjiiifen på Skandia var bra.

16) Mat som du aldrig någonsin kommer äta. Orsak? Lever och kronärtskocka. Inget där allt som inte kroppen vill ha har samlats och kocka. Jag menar "kocka"... låter det gott?!

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Jesper Odelberg, Tom Hanks, Corteney Cox (är hon lika hispig som i Vänner?!), givetvist "Eken" och är den nån man skulle "ta sig ett snack med" är det han Reinfeldt!!

18) Kaffe eller te?  Kaffe

19) Skostorlek? 42

20) Hur ofta är du på IKEA? Väldigt sällan men alltför ofta

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Skittråkiga räntebärande försäkringar till barnen, en indonesier som kan brodera åt A så hon kan få avlastning och en ny säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0