Kätjing app!

Fan vad längesedan det var jag skrev. Ja, förutom Utmaningen idag då. Men... man är ju inte som BlondinBella och är 17 år, utan nåt liv och bara bevakar bloggen haha!

Ja vad gjorde vi i helgen då? I fredags så tog vi det piano, vad jag minns i alla fall :-) Jag var ju hemma och vab:ade med Neo. I torsdags så körde jag ju en massa skräp och påbörjade operation garagestädning.
I fredags fortsatte jag med steg 2. Jag och barnen köpte färg till grillen som vi fick av farsan för två år sedan och som stått och väntat på att vi ska orka/ha råd med en altan. Men nu skulle den ut till förmån för motorcykeln.

Jag började måla på kvällen efter att jag flyttat runt på motorcyklar, gipsskivor och en massa annat.

I lördags så fick vi komplettera med lite mer färg på K-Rauta, vi köpte lite växter i jakten på ett par träd och sedan så målade jag klart grillen och gjorde klart med markstenen. Och städningen klevraskt över till fas 3 - The New Era.

Igår så tog vi det lugnt på förmiddagen. Jag spelade spel med barnen medan A broderade. Efter det så bar vi ut grillen på plats. den tungsta och mest skrymmande delen väger nog 80 kg eller så... Mycket skoj harjag haft på skateboarden genom mina år. Igår skulle det visa sig att man också kunde ha nytta av den! Jag tippade de tyngsta grilldetaljerna och sköt in brädan under. På så vis så kunde jag rulla den till gräsmattan. Sedan la jag ut två rimpor med bräder som hjulen kunde åka på över gräsmattan.
     När det var klart så startade den 4:e och sista fasen i garagestädningen - fejning och doning. Och resultatet blev slående. Nu är det så mycket plats att jag till och med kan tvätta hojen där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0