Sen som vanligt... Men igår.....

Så var det jobb som vanligt för mig medan A var hemma och vab:ade. Jag fick uppleva ännu en fin dag på motorcykeln till och från jobbet.

Efter jobbet så hade A lagat jättegod middag. En kycklinggryta med bacon i och kokat ris alldeles själv :-)
Det var iallafall riktigt gott även om grytan hade kunnat berikas med lite cashewnötter.

Efter middagen så skjutsade A hem Maja som hade trotsat Novas koppor för att göra henne sällskap. Sedan åkte A och Cola på bingo och vann som vanligt - flera erfarenheter.

Jag och de spetälska barnen åkte ner till laxakvariet och kollade på laxarna och spanade efter sälen som sägs häcka där. Men den ende säl som fanns att se var nog mig.



Nova ville av förklarliga skäl inte vara med på bild. Det var rätt mysigt nere vid vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0