"Tappa huv´et" får en helt ny innebörd och "Stockholmssyndromet

Nu var det länge sedan jag orkade bry mig om annat än mig själv. Men här kommer ett par tidningsartiklar att häpna över.

Huvudlös
En kille blir brutalt nedslagen av en yngling med kofot. Hans fru hittar honom medvetslös och de åker till sjukhus i ambulans. Läkarna konstaterar att han kommer att dö men han har andra intentioner. Läkarna kapar bort en del av hans huvud i ett försök att dränera på levrat blod. Men de är fortfarande övertygad om att det är övertidsersättning i onödan och skiter i, på bästa verkstadsmanér, att beställa den titanplatta som ska ersätta de delar av hans kranium som kapats bort.
Nu lever karln men ser deformerad ut men han verkar inte ha tappat huvudet för det.
Huvudlös

Dum, dummare, handledare
Ok. Nu kommer jag väl beröra en ganska tabubelagd artikel, men här kommer det. Få se nu... vad är det jag ska försöka undvika i trafiken?! Jo, vänstersvängar och framförallt u-svängar. Så vad kan vara bättre än att lära grabben nåt han sent ska glömma. Varför i hela h-vete skulle de göra en u-sväng på 90-väg?!
Ryck kortet av farsan per omgående! Tragiskt för grabben. Och trots mina hårda ord lider jag med pappan. Det var nog inte tänkt att hända.
U-sväng

Stockholmssyndrom...?
Det är väl bara i fjolträsk som detta händer?! Och där det får sån uppmärksamhet?! Grattis till vinsten - jag har korat dig till dummaste smarta person i Sverige. Men man får väl säga att om världsrekordet är på 10.49 så är det inte en dålig tid i stilletklackar. Men det bästa i hela artikeln kommer i slutsortin.
Till sist, vad önskar du dig mest av just nu?
- En fet lägenhet!
Tyyyyypiskt stockholmare! Vad faan är en fet lägenhet?! Egentligen?! Det är inte ens ett coolt uttryck... Lägg ner!
Läkare utan gränser

Kommentarer
Postat av: JB

skulle inte tro det



:-P

2008-08-11 @ 11:55:19
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0