Vinbärsplanterande skinhead vab:ar utan synbar anledning

Ja så kan man säga att dagen har sett ut. Jag har varit hemma med Nova idag fastän vi ännu inte sett någon tillstymmelse till sjukdom. På förmiddagen så tog vi det lugnt, tittade lite på Ben 10 och läste tidningen.

Sedan gick vi ut för att gräva ner barnens nyförvärvade rödvinbärsbuskar. Innan det tänkte jag passa på att rikta upp deras lekstuga och i förebyggande syfte så la jag en bräda tvärsgående över golvbrädorna och placerade sedan domkraften under brädan.

Men det jag inte såg var att brädan hamnade lite snett och domkraftens bärande huvud gled av när hela lekstugans tygd vilade på det. Pang sa det ögonblicket efter jag var klar och golvet gick sönder. Men men, jag lyckades laga detskapligt. Typiskt mig. Jag tänker efter, men inte tillräckligt...

Sedan skulle vi äta lunch men Nova ville inte ha utan la sig för att sova. När hon vaknade så hade hon 39.2 i feber. Vi hämtade Neo och jag planterade deras buskar.

När middagstid var kommen och grillen skulle tändas hade det spöregnat till och från typ tio gånger. Så jag startade grillen i carporten och fem minuter senare så var det clear blue...

Men det blev majskolvar, ugnsstekt förskpotatis och A & barnen fick kyckling medan jag åt fransyska. Fiiiiiint!

Nu har jag tagit steget och klippt mig med trimmern utan distans. Det blev kort, riktigt kort. När man ska torka huvet efter duschen så fastnar handduken haha!

Nu är det en proteindrink och förmodligen lite First Blodd som gäller.

Ha det så jävligt!

Kommentarer
Postat av: Fifick

Lite skinhead varning? Nä, men det är säkert bra. Kul dag. Big up yourself!

2008-08-09 @ 14:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0