2008-07-09 22:39:20

Imorse när jag och barnen vaknade hade A redan åkt iväg på jobb. Det började rätt bra. Nova hade kommit till vår säng strax före kl 6:00, Neo kom någon gång därefter. Men innan vi klev upp så hann vi med lite mys.

Jag dukade fram frukost och Neo tog på sig sin Spindelmannen-dräkt innan han väckte Fredrik som sovit över hos oss.
Vi åt vår frukost och efter det gjorde jag ett tappert försök att få ut barnen trots duggregn. De var ute i tio minuter innan de kom in igen.

Jag har varit astrött idag av någon anledning. Barnen har också varit ur spår, säkert uttråkade eftersom de igår bara satt i bilen i princip. Denna dag blev inte bättre. De var inne och kivades fram till lunch. Sedan åkte vi till Birsta för att ännu senare skjutsa Fredde till stan.

Man kan säga att vi alla varit i luven på varandra idag. Men jag har nog på grund av min trötthet varit värst...

Så kom A hem runt 18:30 och jag såg fram emot att få komma hemifrån en stund och förena nytta med nöje. Men A var trött som fasen så läget är aningens infekterat nu. Jag som hoppas att vår bröllopsdag ska bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0