Alice Selmerlöv, Ozzy Bengtzing och väggfärg matthet 7

Imorse så såg vädret så ostadigt ut att jag greppade penseln i ena handen och målarburken i den andra. Sedan reste jag stegen och började klänga mig uppför byggställningen. Jag målade cirka 10-12 kvadrat tak innan hungern skrek för mycket i magen.

Under tiden hade Nova & Neo disco med grannkidsen i rummet bredvid. Och disco på ungars vis det är en kackafoni utan dess like. Alla 18 låtar på skivan spelades upp på mindre än loppet av en minut. Denna procedur upprepades typ 30 gånger. Till slut visste man inte vem som var vem av artisterna eller hur låtarna egentligen ska sjungas.

Men va fan... Klart man sjunger med! Och taket blev ju något vitare så...

"Come closer, cara-cara-mia, cara-cara-mia,
I am Ironman
Jag har allt som jag sa när du ringde idag,
oh-oh-oooh,
Your lips are like poison"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0