Avundsjuk men ändå inte missundsam

Idag när vi firade L-H´s födelsedag så överraskade Y&R oss med att de har köpt ny hoj!
Jag fick provköra deras splitternya hoj, snälla som de är och trots att försäkringen inte gäller (för vagnskador that is).
Och vilken skön lite pjäs, fotplattor å allt, skönt styre, bra ljud... Ja, alldeles lagom till och med för mig haha!

Och så förbaskat avundsjuk blir jag! Skulle inget annat hellre vilja än att få åka och köpa mig en hoj som jag är så nöjd med som Y&R troligtvist är just nu. Faan vad roligt det vore! Men som tur är så är jag inte det minsta missundsam.

Så här ser den ut, samma färg fast svart och med packväskor, fotplattor som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0