Barnängen

Jag har lagt märke till en av frugans kroppsvårdsprodukter på duschhyllan. Det är barnängen osm informerar om deras produkter på en av schampoflaskorna. Därstår att läsa:
"Barnängen creme är en serie milt vårdande/pleiende produkter för naturligt vacker/smukt hår och hud."

Det jag blir förvånad över är att serien bara är milt vårdande. Varför är den inte kraftigt vårdande? Är de (Barnängen) rädd för att bli skrytsamma eller kunde de inte komma på en bättre produkt?
Men å andra sidan om de är till för redan "naturligt vacker hår och hud" så behöver man kanske bara vårda det milt...

Jag å andra sidan, skulle behöva en produkt för yttre vård med motsvarighet till kaustiksoda antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0