Begrundan i 110 km/h

Eftersom A inte var så glad på mig och helst bara ville att jag skulle åka härifrån så åkte jag en tur på motorcykeln.
Men det är knappast någon enastående upplevelse att göra det i det humöret jag var på.

Så vad var inte bättre än att ta det lite lugnt och kanske fundera en stund..? Jag åkte en sväng men kom på att jag skulle ta mig ut till deltat. Jag tog första bästa tillgängliga ställe och fick komma helt avsides.

Jag satt och funderade lite och tittade ut över vattnet. Jag passade också på att ta ett par kort på hojen, även om det kan bli lite tjatigt.



På vägen hem så åkte jag hem via E4:an. Och mitt på bron över vattendraget så var det alldeles som om en mås skitit på mitt visir. Men ni vet, när något är så nära så kan man inte riktigt fokusera med blicken. Men när jag kom hem så satt
ett helt stim med myggor på visiret.

Kommentarer
Postat av: Fifick

Trevligt! =)

2008-08-01 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0