Ben, kära ben

Finns det något som går upp mot ett skönt benpass? Ja det är klart det gör. Men det är en svårslagen känsla!
Framför allt när man kör framsida lår!

Det började med att jag cyklade ca 4 km till Johan, därefter blev det by bil. Vi började med lårsträck och även om viktmagasinet på Hälsostudions maskin, går strax över 200 kg, känns som lite av en glädjemätare så kändes det bra att
köra på 115 kg och ett par set på ca 6-7 reps.

Efter det så körde vi hacklift och jag körde som tyngst typ ett par åttor på 100 kg (ej släde inräknat). Och när det var över var benböj i smith tilltänkt men eftersom smithen var upptagen blev det enbens benpress. Å det gjorde väl egentligen inget, jag var ganska mör.

Sedan avslutade jag med ett par set gående utfall med hantel och sissy squat.

Till sist blev det sittande vadpress på som högst 82.5 kg.

Ett skönt pass och ett roligt sådant mycket tack vare Johan!

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för tipset! =)

Haha, jag får väl gå lite kavat fram och ställa mig bland the biffs och härmas.



Jag tror säkert jag skulle bli fast om jag sket i att använda maskinerna. Det verkar vara så för de flesta jag stöter på.

2008-07-07 @ 22:28:46
URL: http://babyhasatemper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0