Dagens pass - en oas av trevliga människor

Jag ska nog börja förpassa majoriteten av mina träningspass till helgerna. Det finns inga andra dagar som det är så roligt att träna på. Det är aldrig kö till någon av "attraktionerna" och aldrig långt till ett skratt.

Idag så lyckades jag och Johan komma till skott och på reportoaren så stod axlar och mage. I den blygsamma skara av träningskompisar som såklart bestod av Bengt och Anders men även hela Sveriges muskel-Televink Johan Oldenmark som var där och värmde upp inför mjölkhävartävlingen som är idag på Gatufesten.

Källa: Aftonbladet.se

Det blev bland annat axelpress, enarms lat.raise a la Granis, rodd till hakan, sittande enarms-koncentrerad-av-bara-satan-axellyft och baksida axlar följt av chrunches med hantel och magmaskin.

Jag hann dessutom med ett par minuter i soffan med Anders efteråt. Å tänk att man är så eftertraktad haha! Anders med gäng ska ju hålla summercamp i Lögdö. Han har varit på mig flera månader men det är ju sommar, och vi ska utomlands, så familjekassan har sagt ifrån. Men gud vad roligt det skulle vara... han bjöd trots allt in mig på middag med sumobrottning på kvällen - och ville inte ens ha betalt. Han sa att jag skulle göra bra ifrån mig i sumobrottningen - vad han nu menar med det... Killarna på gymmet har ju sagt att jag är i så sjukt bra form!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0