[Ee-dawg, een braw dawg]

Ja ja, jag vet att det är gammalt. Men Jag kan inte låta bli att tycka att Hipp Hipp-gänget var/är helfestliga. Svenska för nybörjare kan få mig att skratta mig harmynt!

Nå väl. Igår så tog Johan & Cola över rodret, då det gäller våra barn, runt halv tre-tiden. En stund efter det så kom A hem efter en tripp till Birsta. Vi åt lite tacos men hade inte eftermiddagen eller kvällen mer utstakad än så.

Jag är jättesugen på att åka ut till min gamla ´hood och mina homies och ta en fika på typ Löran eller J-skärs café. Men det var ju så svinigt kallt att vi stod över det. Istället så åkte vi till Marlene & Kimmen och hade det trevligt. Medan fruarna gaggade på om allt som är viktigt så låg jag och Kimmen tillbakalutade i soffan och kollade på Superman. Men det var en trevlig kväll som höll på att sluta alldeles för sent.

Nu kom vi iallafall i säng före 01:00.

Jag vaknade första gången idag runt 7:40 sedan så hade jag svårt att sova. Tänka sig va´? Men jag klev upp och åt frukost runt 10:00, sedan såg jag Miami Ink, och två avsnitt med According to Jim. I lugn och ro.
Tack som faan J&C!

Idag så hämtade vi barnen, åkte en sväng förbi mormors place och sedan har vi faktiskt fortsatt med övervåningen. Jag har ägnat mig åt den ädla sysslan grundmålning av tak *bläää*, men det har gått ganska bra. Inte klar ännu, dock.
Så penseln väntar snällt på att måndag ska komma...

Nu ska jag snart avsluta min datorsession och ta en fika.

Auf wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0