Garage, garage på gatan där. Säg vilka som lyckligaste...

...motorcykelägarna är!

Tuppen ja!

I fredags köpte vi den! Oskjutsad, osedd (nästan) och bara en dag tidigare helt otippat.

I lördags var det dags att hämta den tillsammans med nya hjälmar och nya skor till A. Vi tog en liten tur eftersom vi inte hade barnvakt så länge men vi hann känna på det goda livet i alla fall!

Å faan vad glad jag är. Jag har världens bästa fruga - men det visste ni nog om redan!

Dessutom så låter den inte som en plastraket med det nya slip on-sustemet som vi (jag) köpt. Den morrar så där o-sportigt. Det satt ett BSM-slip on på demohojen men de hade inget kvar så de monterade ett ännu vråligare. Och om sanningen ska fram så vet jag inte ens märket på det haha!

Den är så jväla skön att köra dessutom. Sitter som en smäck mellan mina ben. Bara den kunde bli inkörd snart :-)

Det kommer lite bilder på oss senare. Men så här ser den ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0