Kalas, kalas

Efter att vi kommit hem från vårt firande så stod ett par kalas på dagordningen. Först så gratulerade vi Maja som fyller 6 år. Det var som vanligt trevligt in the Winsa-resident. Men kaffet stod mig nästan i halsen hahaha! Efter en kopp till hotellfrukost och tre koppar hos Winsa.

Sedan var det tänkt att vi skulle göra ett kort stopp hemma för att byta bil mot cykel och för att utfrodra största barnen i familjen (mig). Men A fick ryggskott efter att hon skulle hjälpa Nova med en sko, så hon fick lägga sig på golvet men en distalgesic i kistan.

Men när den fortfarande inte gett verkan så fick jag bärga henne ut till bilen och sedan åkte vi till L-H som fyller 27 bast.
Där slank femte koppen ner och sedan var det tvärstopp. Det kändes som att jag skulle brinna upp av allt koffein.

Y&R var också där och firade.

I eftermiddag så har jag marktjänstat med matlagning, tvätthägning, badning och dylikt. Nu ska vi snart slå igång filmen "Apocalypto" som vi hyrt, rescension kommer senare.

G´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0