Kätching app!

Igår fortsatte våra semesterframgångar. Trots mulet väder och regn så hade vi en skitbra dag!

Dagen började aningen knackigt med en halvtidig morgon. Efter det tänkte vi besöka IKEA och då drog ju såklart Småland för ungarna. Men när vi väl kom dit så var det 30 minuters väntetid. Men vänta nu, inte köar jag väl för att lämna bort ungarna?!

Innan jag ens tänkt tanken färdigt så frågar A om vi inte skulle åka till Drakborgen. Så sagt och gjort. Efter tre timmar med tryckluftskanoner och klätterställningar så var vi glada över lite snabb service på Max.

På kvällen så kom Maja & Oscar och jag och Johan åkte iväg och körde rygg. Det var första passet sedan 1½ vecka eftersom jag varit sjuk. Men det gick skapligt. Inga världsrekord men det känns i ryggen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0