Kort om igår first and front

Igår så jobbade jag. A var hemma med Neo. Det gick skapligt för mig men det är så sjukt hur det fungerar. Jag menar,
man är mer slut efter första veckan efter avslutad semester än man är sista veckan innan man går på semester.

Men nåväl, jag har lärt mig attt det är bättre att ta det piano de första veckorna. Jag har inte haft semester för att slita ut mig direkt.

På kvällen så satt Ronald barnvakt medan jag och A hojade. Vi åkte raka spåret ut till Nolby, körde in Tunavägen och mot Alsta. Sedan åkte vi Sidjövägen ner till stan för ett kort stopp hos Putte & Susen. Efter det så åkte vi igenom stan och via Tunadal till Alnö och stannade till hos Jocke och Emma. Sedan åkte vi södra udden runt och stannade till på Statoil i Vi för att ta en glass.

Sedan hade vi, trots att vi inte planerat det, utnyttjat barnvakten till max. Men fasen vad trevligt det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0