Lampsladdar

Jag kom iväg trots att jag själv inte var så, vid tillfälle för avgång, peppad och läget hemma inte var det bästa.

Nu låter jag kanske självgod eller som om jag lever i delirium men det är sällan jag tycker ett träningspass går dåligt. Idag så skulle lampsladdarna få sitt och det faktiskt riktigt bra.

Det började med stående alternerad hantelcurl och jag gjorde 4 eller 5 reps på 25 kg-hantlarna (räknar aldrig med stångvikten) i tredje eller fjärde setet. På 22,5 kg-hantlarna så har jag kämpat tidigare men idag gjorde jag lätta tolvor på dem.

Efter det körde vi stångcurl i kabelmaskin, fullt mag, och vi avslutade med sittande koncentrationscurl på 15-hantel, typ 10-12.

Sedan körde vi push-down och jag körde som mest fem reps på fullt mag i den kabelmaskinen med fler vikter. Sedan blev det ytterligare fem set på smal bänk, samtliga set på 80 kg, med drop set på sista.

Trevligt med Johan som vanligt som käpar på av satan. I den takten så är jag snart omåkt!


Kommentarer
Postat av: Linda T

Grattis på bröllopsdagen!

2008-07-10 @ 17:14:40
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: Fifick

Ja grattis på bröllopsdagen!

2008-07-10 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0