Tarzan med mera...

Igår var en riktigt fin dag. Vi fick sova ut ganska bra och jag och Neo åt frukost på altanen medan Nova och Fredde fick sova ut. Vi åt lite lunch och som den gode storebror man är så fick Fredde bara de finaste bitarna (se bild).

Efter det så tog vi med oss boll, drake, fika och kamera och sedan så begav vi oss ner till BSK och Tarzanstigen ännu en gång. Det var så där lagom varmt ute så man koka´ liksom inte över och det fläktade också lagomt.

Först började vi med drakflygning och det var perfekt vind för det. Jag tror jag fick upp linan över 30 meter och det gick bra att hålla den uppe skapligt länge. Nova klarade också av att flyga väldigt bra för sin ålder, med lite av min hjälp.

Sen var det dags för självaste stigen. Ungarna var så duktig men Neo var sur för att han inte fick klättra på de vertikala delarna av stigen.

När vi hade avklarat hela stigen med klättring, spång och linbana så fikade vi lite innan vi spelade fotboll.
Riktigt jäkla bra dag!

På eftermiddagen så svirrade jag och Fredde klippte lite gräs. A var på bingo och Mogge och Jessica kom på glass och kaffe. Sedan var det bara pss och gå´ lägg sig!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det ser ut som att ni hade en riktigt trevlig dag. (Medans jag slet som ett djur på jobbet.)

2008-07-23 @ 18:02:42
URL: http://anscheklick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0