Woohooo!

Idag så stod målning på tapeten :-) Men latmasken har kommit tillbaka och jag ansåg att det fanns annat som borde göras. A ringde till Resesäljarna och fick veta att senast på söndag ska resan vara betald.

Så vi beslutade att åka till stan och uträtta ärenden. Vi besökte först ordningsmakten för att få nya pass tillverkade.
Neo blev lite besviken på att han inte fick titta in i en polisbil som stod utanför när vi gick in. Men annars gick allt smooooth...!

Sedan åkte vi ner till A´s jobb och parkerade, hon gick upp på jobbet en snabbis och jag och barnen var ute i hamnlekparken och klättrade. När vi skulle gå och betala resan så ville barnen stanna kvar så A gick själv och jag var kvar med barnen och lekte "hela havet stormar" och klättrade i repen.


Igår kväll så la vi fram fläskkotletter på upptining som vi skulle grilla idag. Eftersom det var typ 10-12 kotletter så bjöd vi hem Y&R på grillar. Efter tre, fyra kotletter så fick det vara nog, det skulle ju tränas ben idag så det är inte så kul om det åker hiss...

Men middagen var trevlig och vi fick i oss lite kaffe också.

Nu sitter jag här med A i soffan och snart, snart... kanske alldeles för snart egentligen, så är vi på väg utomlands!
Woohooo!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0