Yestergår

Vad fan blev det av igår? Det var som vanligt i väderprognoserna en sol med ett moln och regn igår. Och verkligeheten var inte annorlunda... Varmt med halvkyliga vindar, sol med skugga. Och barn som inget hellre vill än att åka och bada.

Jaaa... men ok då, kanske. Men innan man vet ordet av så är det för mulet. och som sagt så fick det bli målning istället under tiden som svärmor lotsade frugan i Birsta. Hon hann givetvist besöka ett par provhytter och gjorde som vanligt ett par fynd.

Efter att par trevande försök att hälsa på en av mina bästaste jobbarkompisar så blev det i tolfte timman bestämt att vi skulle till Marlene & Kimmen. Så vi åt en tidig middag, jag gjorde min kycklinggryta på kokosmjölk a la spitziale.
jag skulle efter middagen skjutsa Aoch barnen till Y&R för att själv åa och träna. men närvi kom ut så startade inte Passen.

Så det var bara att sadla om till familjens skam


Jag körde ett fantastiskt skönt bröstpass innan jag hämtade A och barnen för att åka och göra oss oskyldig för den där halvstulna cykeln... Efter det så var vi som sagt till M&K och blev där rätt länge. Vi fikade och hade riktigt trevligt.
Men vi blev ett barn fattigare - Nova frågade om hon fick sova över och Kimmen, lättsam som han är, tyckte att det var helt ok. Det är dessutom så förbaskat roligt att Nova inte är socialt hämmad på nåt vis.

Så kring 21:30 så begav vi oss hem med en något missnöjd Neo, missnöjd för att han inte fick vara kvar. Men det kommer fler gånger.

När vi kom hem så slog vi igång What women want med Mel G. Sen ar det godnatt vid 00:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0