Ännu fler idioter - var är samhällets "Boondock Saints"?!

Jag har länge tänkt tanken. Det väcks till liv igen så snart jag öppnar den där jävla morgon- eller dagstidningen!

Nu har det uppdagats om en pappa som släpper sin 10-åriga dotter mot nya äventyr, säkert med en baktanke att hon ska utvecklas och närma sig mer och mer en fulländad vuxen människa, för att köpa glass ett par meter hemifrån.

Men nå´n sjuk och klåfingrig jävla idiot kan inte hålla sig utan måste beröva flickan all tillit till omvärlden genom att
försöka..... röva bort...... eller göra annat okynnes jävla handlingar mot henne.

Aftonbladet.se

Jag lär få faan för att jag skriver det här. Men anser mig som vanligt inte ha fel. Om nu staten får läsa våra mail och spana runt med sina verktyg kommer de älska det här.

Min undran är var Sveriges "Boondock Saints" är. För er som inte sett filmen - gör det! Om jag inte minns fel så var den mot alla korrekta moraliska värderingar. Men den var så rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0