Offentligt åtlöje

Anders och Bengt brukar använda mig som någon slags wooden dummy som de ger sig på med verbala slag under bältet. Men det är ok, för jag låtsas som ingenting och suger åt mig av det jag tolkar som beröm och lovord.

Jag ställer upp på deras galenskaper för efter varje framtrugat uppträdande så växlar vi en hel del roliga kommentarer.
Men idag var både Bengts fru och Studions massös (skr.not det är inte det förtäckta namnet för exotisk dansös el dyl) där när jag var klar. Och som vanligt så började gubbarna skicka falskt smicker och gliringar.

Men då satte jag ner foten! Det är okej att göra sig till åtlöje inför grabbar - det är sånt vi töntiga grabbar gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0