Sista (fult ord) dagen!

Släpp idioten lös det är semester. Jag har apmycket att göra tack vare min sedan tidigare lathet men också tack vare, eller på grund av, att jag varit sjuk sedan i tisdags. Men visst är längtan att få stämpla ut större än lojaliteten mot företaget!

Det har dock gått jäkligt bra så här till morgonen. Men nu börjar det kurra i kistan. Suget efter min Limekyckling spitziale är enormt. Måste ju äta mig riktigt kry till semestern.

Första året sedan vi fick barn, känns det som, som jag inte har satt press på mig själv att göra klart en massa saker hemma. Jag tror inte ungarna skäms över vårt hem. Så det är med riktigt stort nöje jag ser fram emot att spendera tid med barnen! Men, Malin Wollin, det blir Kreta till hösten. Det ska bli ledighet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0