Snart en dag till ända

Igår kväll så slog vi igång Pirates of the... för att slötitta på. A somnade osedvanligt snabbt och jag låg på andra sidan soffan och självömkade i hoskaskader och snörvel. Efter en stund blev jag less och gick till kylskåpet och halsade direkt ur flaskan till Cocylanan. Sedan gick jag tillbaka för att titta på filmen.

Sedan dröjde det inte länge förrän jag slog igen mina ljusblå för en drömfylld natt hög på morfinet i hostmedicinen. Det var teoretiskt läger med Arnold "The Austrian Oak" och sedan var vi i skidspåret med barnen tillsammans med Dolph Lundgren och Petra Mede. Efter det så tatuerade jag bilen och lackade benen...

Så imorse när Neo kom runt halv sju så var jag måttligt pigg. Men sedan kom förmiddagen och vi begav oss till stan. Vi skulle blanda annat åka till Northbike och hämta grejer som Ronald beställt. Väl där så passade jag på att florera lite bland matlackade tankar och kromade avgasrör. Visst är det uteslutet att köpa en egen hoj. Men när man hittar en som inte är så farligt dyr så blir det liksom ändå så pass nära att man skulle kuna ta på det, om ni förstår.
Där fanns en Yamaha BT1100. Inget muskelmonster men en rätt cool hoj för om det var 55 000:- Då blev jag inte mindre sugen...


Sedan var på stan i regnet och fikade med barnens mormor och morfar. Efter det så var vi till Birsta för att handla mat osv. Barnen har nog inte haft jätteroligt idag. Så efter middagen så lämnade jag A med vårt nyinköpta Guitar Hero Aerosmith medan jag gick med barnen till lekparken en timme.

Nu är det snart natti-natti för barnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0