The torka is borta med the wind

I surely hoppas iallafall!

Till er som inte bryr sig (dvs alla tre läsare) så går träningen som smort. Vet inte vad de där två veckornas vila uträttat för nytta men det känns starkt och bra. Johan har dessutom börjat träna och det känns kul att kunna cykla till och från studion med honom ibland. Men jag kan inte låta bli att känna mig osocial mot honom.

Ofta blir det ju så att man snackar med andra eller att jag som vanligt blir så fokuserad, med en kombination av godartat illamående, så jag liksom missar att prata med folk. Men när han fått träna igång kroppen så kanske vi kör ett par pass tillsammans och då blir det annat av. Då kommer han nog ledsna på att tjatter haha!

Jag körde ett par set om 5-6 på 130 kg i knäböj. De var rätt djupa och kändes bra.

Eljest så är det väl för mycket sommar och för lite tid för att sitta vid datorn när jag kommer. men det är väl bara ett sundhetstecken?!

I eftermiddag tar jag ut friskvårdstid, kör bröst och hämtar barnen innan vi ska på cirkus! Det ser jag fram emot som fan. Imorogn så hissar vi fasadflaggan och sjunger nationalsången som Nova för övrigt är en riktig hejare på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0