"Din gata i P3" - mitt nya hatobjekt

A om någon vet hur barnsligt förtjust jag har varit, och fortfarande delvis är, i P3´s radioprogram. För oss som fortfarande minns storhetstiden i public service-sammanhang så säger jag bara:
Hassan
Rally
Deluxe

Alltid på prime time. Men vaffan tvingas man lyssna till nu för tiden?!  Idioterna som inte kan prata riktig svenska och som bara verkar rikta sig till de som inte riktigt har kommit in på den kriminella banan i Malmö-trakten.

Som en god arbetskollega til mig brukar säga. "Hata, är ett för lättvindigt ord som inte längre tas på allvar - förakta, där har du ett ord med substans i". Jag föraktar Saman och Cynthia!

Som tur är finns fortfarande "Mammas nya kille"!

Kommentarer
Postat av: malin

har du hört kortversionen på Sju sorters apa av MNK? sjukt kul, finns att ladda ner på Morgonpassets sida som väckningssignal...

2008-05-19 @ 21:26:35
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0