Får man vara lite självgod så här på kvällskvisten?

Kom hem för en timme sedan efter ett styrkepass. Cyklade som vanligt till studion. Det har varit underbart väder idag också så cykelturen var en ren fröjd. Bra musik, vindstilla, häggen doftar som tusen ängar, måste jag säga mer?

Idag var det dags för baksida låroch vader. Det gick riktigt bra på baksida. Började med raka mark i ett rasande tempo. Fick bra kontakt men pulsen var aningen hög i början efter cyklingen.

När det vardags för vader så körde jag bara sittande press. 8 set totalt. två av dem körde ca sex, sju på 75 kilo. Ja, det kanske inte låter mycket. Men det är 15 kilo mer än jag någonsin kört på sittande. Och bra kändes det - ända tills muskeln säger ifrån och problematiken med att få in spärren närmar sig.

Så jag hugger tag i närmaste bästa typ av hjälpmedel jag kan hitta. Jag tar tag i en stång som man använder att köra triceps bl a i kabelhissen och kilar fast den. Problem solved!

Sedan var det bara den mjölksyraproducerande hemresan kvar.
Vader

Kommentarer
Postat av: Angelica

Show-off!! ;)

2008-05-30 @ 10:00:34
URL: http://anscheklick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0