Flora och fauna på Willys

Ja i en städerskas liv och leverne lär man hitta en hel del olika substanser i snabbköpsmyllan.

Jag och barnen är precis hemkomna från jättemarknaden men jag har knappt hämtat mig från chocken. När vi kommit halvvägs in i butiken så säger Nova att hon måste kissa. Jag undrar just varför vi bockade av den delen från "att göra"-listan när vi åkte hemifrån...

Vi sprang ut mellan kassorna och in på toaletten. Nova gjorde... ja, vad hon gjorde är nog inte av intresse, men när vi precis skulle till att gå därifrån så såg jag detta:
image32

För er som kanske inte ser vad det står, eller förstår vad det är, så är det en städrapport från från gästtoaletten. Bland floran så har man hittat bajs på väggen och sperma på golvet. Det känns härligt att ha fått husera lite bland dessa kroppsvätskor.

Ps. det är dock oklart om "Emma på toa" är någon olägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0