För tolv tusen år sedan...

I helgen såg vi "10000.bc". Av trailern att döma så inser man att det kanske inte är en höjdarrulle men dock en easy watching-film som passar som bedövningsmedel en lördagkväll när spänningshuvudvärken peakat och man bara vill koppla av i soffan med A.

Dock var filmen bedrövlig och nästan "tack vare" den så var huvudvärken än värre vid sänggående. Filmen var fanimej bland det sämsta jag sett.

För att jämföra så såg vi "27 dresses" på fredagen och det är ledsamt att säga det, men den dänger skiten ur
"10000 BC".

Jag vet inte vad "10000 BC" handlade om, om jag ska vara ärlig. Ni som sett trailern har säkert uppmärksammat en sabeltandad tiger... Denna tiger använder filmskaparen som nån jävla språngbräda och ursäkt för att komma vidare i filmen. Vilken Hollywoodälskare som helst hade gärna sett att kattafan fått följa med och göra stordåd.
Men neeeeeej då!

Det känns som att jag inte sett en hel film. Känner mig smått lurad. Kan knappt lämna ett utlåtande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0