Generationskrock

Hört på ett McDonalds.

McDonalds, A6 Center, Jönköping

Dam ~75: Jo, jag skulle vilja ha en vanlig macka.
Killen i kassan: Eh, vi har inga mackor, vi säljer bara hamburgare!
Dam: Men alltså, en vanlig macka?
Killen: Ledsen, vi har bara hamburgare.
Dam: Ja okej då, då tar jag en kokt med bröd!

En till

Panduro, Kungsgatan, Stockholm

Ett par ~50 står och tittar på presentpapper. Kvinnan visar upp ett papper med döskallar.
Kvinnan: Det här var väl tufft?
Mannen: Döskallar?
Kvinnan: Ja...
Mannen: Till nån som är dödssjuk!?
Kvinnan: Nä... Kanske inte...


Underbar sida!

Källa: www.tjuvlyssnat.se


Kommentarer
Postat av: malin

haha, det finns en kunglig om en unge som tydligen ska ha kommit in på mitt jobb och undrat över pengarna i bössan:
- Den får barn som kanske inte har några föräldrar.
Barnet tittar på sin mamma.
- Om jag dödar min mamma, får jag pengarna då?

HAHAHAHA! :D
och korv - ja, folk frågar seriöst efter såna. Jämt.

2008-05-23 @ 21:47:57
URL: http://cordykaye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0