Innaktiv: aktiverad

Ja, så skulle man milt kunna uttrycka de senaste dagarnas bloggande. Idag har jag tillsammans med ordförande haft utbildning för kontaktombuden. Spännande va´? Rena rama James Bond...
Det har gått rätt bra sånär som att det blev som en 3:e gradens torrbastu i rummet på eftermiddagen. Det tillsammans med matsvimma tog nästan knäcken på mig.

Men så idag var det dags att dra igång träningen igen. Lätt nervös innan och utan att ha både planerat och visualiserat träningspasset, vanan till trots, så begav jag mig till studion. Ända in bland hantlar och stänger stod det mellan armar och bröst. Därför fick det bli ett axelpass. Det gick rätt bra. 3 set, 8-10, på 65 kg i axelpress i smith:en bl a. Mats och Adam var där så helt utan byggarkompisar var jag inte :-)

När jag kom hem så löste jag bara av A och stökade undan lite. Neo har inte sovit nåt idag så redan vid 18:00 så bönade han och bad om att få lägga sig. Men vi höll ut till 19:00 i alla fall.

A är på bingo och vinner lite semesterkassa. Jag sitter och tänker på hur det låter i bilen på bilbingon just nu...
Ja jag hoppas få höra lite när hon kommer hem - det brukar alltid kvittras på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0