Kill them all and let God sort ´em out!

Idag tillägnar jag ett separat inlägg till min "tidningsartikelserie".
Visst kan man många gånger som sliten småbarnsförälder tycka att det är jobbigt med barn och blir förbaskad på dem i parti och minut. Tycker man inte att det är jobbigt så tror jag man undantrycker sina känslor.

Men inte faan skulle man för en sekund agera så att ens eget, eller andras barn, riskerar att dö eller bli gravt handikappade?! Om vi tar idioten som släkte livet för Engla och idioten i den här artikel som exempel...

Jag anser att det bara finns ett lämpligt straff för dem. Behandla dem på samma sätt som de behandlat sina offer! Slå ihjäl den truckern och försök bränna honom liggandes på en öde väg! Kaarn i artikeln skulle jag helt sonika tilldöma ett liv utan möjligheter att röra sig, tala eller se. För att salta lite så lämna honom som rävmat på en åker! Fy faan vad jag mår illa av all sån här skit som händer!

Fem år och sex månaders fängelsestraff är fan en förfest i förhållande till vad han förtjänar!
Visst, visst! Det finns de som är så jävla filosofiska och spekulativa i huruvida dödstraff är avskräckande eller inte.
Skit i det! Ge dem vad de egentligen förtjänar! Däng honom mot grillen på en lastbil tills det står "rabdliW" över hela hans kropp!

Samhällets avskum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0