Märk mina ord

Som jag tidigare skrivit så är det "enklare att ljuga för sig själv, än att ljuga för andra". Det är därför jag "goes public" och gör detta "statement".

Nu ska det bort! Det överflödiga. Jag kommer att ägna mina dagar åt att sträva efter en mer önskad fysik och att komma tillbaka till gamla matvanor. För att inte göra de få läsare av min blogg besviken så säger jag det officiellt.

Lördagarna släpper jag tyglarna och äter det som faller mig in. Efter fyra veckor kan jag dessutom tillåta migsjälv att ta en fika eller en glass med familjen ytterligare en dag i veckan. Imorgon kommer jag att börja med att cykla till och från träningspassen också.

Nu ska det vl gå att ta sig i kragen!

95 kilogram idag. Men det är inte vikten som är det viktiga utan hur det ser ut i spegeln..... för att låta skapligt ytlig.

Jag säger som Viktväktarna sa för några år sedan;
"Om jag tappar ett kilo - bry dig inte om att ta upp det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0