Något gick snett...

... Imorse när jag vaknade kände jag en begynnande förkylning i ena tippen. Vaffan!? När kom den och hoppade på mig? Jag som nästan vilat klart och är bra jäkla sugen att komma igång med träningen dessutom.
Har ju kört max-set under en rätt lång period och har ju vilat i och med senaste tatueringen för att komma tillbaka
och börja med den tunga perioden. Då vill man ju inte starta i uppförsbacke!

Men det blir en hel del huskurer i eftermiddag (c-vitamin, glutamin och vitlök.... och min aldrig svikande vita-min Multiple Sport så klart). Jag vill ju dessutom komma igång med cyklingen t o f träningen så jag kanske tappar ett par hekto. Det är ju dessutom så skönt att cykla!

Stämningen är så bra på Studion under somrarna dessutom. Det brukar bara vara Bengt, Mats & Adam "The Upcoming Star", Krister "Ken Waller" Renman, Jon och Anders brukar stryka runt om han inte sitter i soffan och drar ett par skämt. Alla ingredienser för ett lyckat tugnt pass!

Eljest så ser jag fram emot imorgon. Då är det aktivitetsdag på dagis och Nova ska ha framträdande. Vad jag har hört har hon tränat rätt mycket. Hon är en baddare på att komma ihåg texter och gillar att sjunga så pappas hjärta kommer slå ett par extra slag med säkerhet!

Men först kurering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0