Pussy Wagon

Idag lyckades jag göra två grabbar i yngre vuxenålder väldigt lyckliga.

Det var runt lunchtid och solen stod i..... ja, den lyste på himlen och det gassade underbart. Jag stod utanför jobbet med en arbeitskollega i godan ro. Plötsligt hör vi ett dovt muller och in mot rondellen kommer en svart och lila Chevy Van som det står "Pussy Wagon" fram på huven med handmålad stil.

Jag tänkte att killarna tycker säkert att de är ascoola och känner sig nog som en Ashton Kutcher i nån Roadtrip-film. Men jag menar, där sitter de och äter varsin glass och lever säkert sitt liv. En tummen-upp kan inte vara fel...

Som ett direkt och blixtsnabbt gensvar så skiner de upp som solen så hela garnityrn visas och tänderna skiner som en hundpitt i månsken.

Jag tror att de blev rätt lyckliga över att någon för en gångs skull inte visar dem fingret för deras logotyp...


(den såg inte ut så här riktigt, men om de får utveckla den lite så...)
image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0