Rätt bra dag

Nu är denna dagen snart slut. En rätt bra dag faktiskt. Jag kom upp i skaplig tid, kom iväg i skaplig tid, poade på lite på jobbet. Kom hem och åt en lättsam middag (lite gröt, en drink, ett ägg) och sedan gick vi på "futenad", som Nova säger.

Efter det så klippte jag gräset. Ja, jag vet. Det är isbränna överallt, nästan. Men för att slippa använda en slottermaskin, och för att stilla mitt sug på fysisk aktivitet och bota mitt ryggont, när övriga delen av gräsmattan vuxit till sig så kan man säga att jag tog av lite på topparna. Barnen var ute och lekte... Det var riktigt gemytligt.

Här är några av alstren från "futenaden" (promenaden):



Nu är barnen badade och kvällsfikat är avklarat sånär som på ett par cashewnötter. Snart ligger barnen och sussar förhoppningsvis gott och då ska jag ägna lite tid till min nya look på bloggen och spana in frugan som blev så jäkla snygg i håret idag!

Om inte förr, så hörs vi imorgon!

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0