Sockernojja?!

Absolut inte!

Idag har vår underbara företagsledning bjudit oss på tårta. Skörden av vår sådd! Det fantastiska kvittot vi får för att företaget aldrig gott så bra som nu. När det är hälsoår å allt...

Ingen blir utan belöning! Jo, de få av oss som fortfarande önskar hålla en någorlunda kost och som inte frivilligt vill underkasta oss det rafinerade sockrets dominans. Ja, de som är laktosintolerant, glutenallergiker och tydligen de som inte tål nötter också. Det är förresten tydligen rätt många som har någon form av sådan allergi.
Men ja´ ä´ int´ bitter!

Var var vi nånstans?
Min dietlikande satsning. Nåja, jag har bara hållit på ett par timmar känns det som. Men jag är nästan mer målvmedveten än någonsin. Och jag känner ingen frestelse heller. Jag bara längtar till nästa gång jag kan ta cykeln till träning.

Jag hoppas vågen håller sig runt 90 kg men att byxorna börja hänga runt midjan när det är klart.

Jo det håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Fifick

You can do it! You can do it!

2008-05-07 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0