Soilwork vs Cat Stevens 1-1

Jag tillhör väl de tidigaste bokstavsbarnen som bara inte kan sitta stilla. Och det rimmar ju lite dåligt med att jag faktiskt sitter fastkedja med kätting och kula vid ett skrivbord 5 dagar i veckan, 8 timmar om dagen.

Men det blir mycket lättare med lite musik. Nu finns det tyvärr de på kontoret som lider av hundöron - och då menar jag inte som man får i den senaste Henning Mankell utan att de hör minsta ljud som om det stod en startklar rymdraket bredvid deras bord.

Till en början körde jag med högtalare och bad den som gnällde att gnälla till någon som bryr sig. Men när deras mobiltelefoner argsint ligger och ringer dagarna i ända så tog jag det mogna beslutet att åtminstone dra mitt strå till stacken och skaffa lurar.

Efter en tids nötande så kunde jag med gott samvete gnälla tillbaka på det finare folket med mobiltelefon!

Igår när jag jobbade över så var det Yusuf, som han numer heter, som fick ljuda ur högtalarna.

Men idag är det de mer argsinta Soilwork som drar det längsta strået *Grrrrrr*

Men just nu så längtar jag till lunchen för då ska jag på stan och handla mat och då blir det Britney Spears i öronen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0