Bla bla bla

Ingen träning idag heller. Men det kanske inte är så konstigt. Även om jag hade varit helt kry så skulle jag inte tränat eftersom A fortfarande är på resande fot. Men om inte alldeles för lång stund kommer hon hem igen - Woohooo!

Känner fortfarande av halsen och liksom känner mig nedsatt i kapacitet. Somnade på soffan till Die Hard 4.0 igår och vaknade kl 02:30 som i chocktillstånd. Och det visar lite på mit tillstånd (brukar ju ha svårt att somna när A är borta).
Dessutom så var jag barnfri inatt så det borde varit svårare att somna.

Jo. Barnens morfar hämtade barnen igår runt 18:00. De skulle få sova där inatt och idag har mormor tillsammans med L-H och Isaac varit med barnen på Drakborgen. De verkar ha haft jätteroligt!

Jag har jobbat arslet av mig idag (igen). Och för ca 30 minuter sedan åkte morsan, Robban och Fii´kii hem efter att ha varit här på besök. Men tro det eller ej, har fått skäll från både A och den omtalade besökstrion för att inte A är hemma
när de hälsade på.

Som Robert sa "Det känns ju bara fel". Ja men... jag bara föreslog... Det var inte nödvändigvist denna dag jag menade.

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Jag skäller inte på dig :D



Falafel nana nana. FALAFEL!

2008-11-19 @ 18:37:09
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0