Excitement, iron and lots of craptalk

Det var längesedan sist men den som väntar på nå´t gott....! Igår så klaffade allt och äntligen igen så stod möjligheterna för vår dörr. Det skulle gymmas med allas vår junior på anrika Jocks.

Vi skulle dessutom köra den muskelgrupp han mest avskyr (minst gillar) dvs axlar. Efter små justeringar i träningsschemat så var vi klart överens om upplägget. Han skulle prata och jag skulle träna.

Men någonstans under vägen så blev det glidningar i schemat och min vana trogen så pladdrade jag på. Jag tror han var rädd sedan den gången då jag bad honom "knipa käft och kör!"

Men fasen vad trevligt vi hade alldeles ensamma nere i katakomberna på Jocks till ljudet av musik vilken man inte kan definera (ni vet så´n där skit som liksom egentligen inte passar sig någonstans, inte i hissar, inte på lokal, inte i klädesbutiker osv).

Det får vi göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0